KALAS IDAG, KALAS I MORGON

image867
Hej på er!

Min dag har hittills varit jättebra. Vid klockan tolv så åkte vi till min syster Åsa och firade Nina som fyller år i morgon. Grattis till dig! ♥ Vi blev bjudna på fläskfilé och currypasta som var supergott. Efter kalaset så körde jag en sväng och kollade runt lite i stan och utanför stan på nybyggda hus och annat trevligt. Min mest avancerade körning hittills!

I morgon så frågade Petra om vi kunde åka ut med båten, och det skulle verkligen vara härligt, men vi är bjudna till min bror Peter för hans dotter Elvira har fyllt år, så då blir det ett kalas till. Förhoppningsvis så kan jag hinna med båda för kalaset är inte förens vid fem, men vi får se! :)

Angående skjortan som jag skrev om igår så tycker jag att den är ganska så ful, men ändå härlig på något vis. I alla fall så har auktionen gått ut och jag köpte den inte. Lika bra det!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar; Ja absolut :) Händer ikväll?

2008-05-31 @ 20:13:03
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: Tanja

Svar: Jag letade lite i mammas gamla lådor idag och jag hittade ett JÄTTE fin armband och två andra halvfina, men de passade bra till min klänning som jag köpte igår och vi firar ju mamma nu så det är vad jag har på mig! (A)

Mjo kanske, eller ber jag mamma, hon är sömmerska haha :D Så hon kan allt ta sig tid till att göra det, hon ska faktiskt sy upp en skit fin blommig klänning till mig som jag kanske ska ha på skolavslutningen :) Okej, jag har en jeansjacka, du kanske har sett den när jag la upp den som dagens outfit? :)

Btw kolla min blogg nu så ska du få se lite halv gamla bilder på mig du ;) haha det var så jag såg ut innan :O

de är jätte fina faktiskt!
Ha en bra kväll, kramiis :D

2008-05-31 @ 20:15:56
URL: http://imbobbybrown.blogspot.com/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback