DU VET PÅ TRADERA

Jag är medveten om att det just nu är mycket tjat om Tradera, men det är ju för att jag hittar så mycket fint där. När jag var mindre så var jag helt emot Second Hand-plagg men nu har jag verkligen ändrat mig. Tycker om att blanda nytt och gammalt, det är ju då man skapar sin egna stil!

image863

Denna underbara blusen skulle jag vilja buda på. Men jag har ju inga pengar. Eller jo, lite pengar har jag för jag fick in på mitt konto idag och för någon dag sen. Ca 80 kr får man ge för plagget och frakten. Vad säger ni? Det är bara 14 timmar kvar på auktionen så jag får nog ta och kolla in den imorn och se om priset stigit under natten!

Kommentarer
Postat av: maria

Jättesöt blus :)

2008-06-01 @ 00:16:37
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback