Nya planer och bal på lördag

För tre veckor sedan skrev jag om höstens planer... och de planerna finns fortfarande kvar, men har överskuggats något av en utbildning till Kvalificerad företagssäljare här i Tranås som jag hellre vill läsa. Hoppas verkligen på den utbildningen! Känns otroligt att det är mindre än en månad kvar tills jag tar studenten och måste ge mig ut i det "riktiga" livet! Kommer självklart att bli skönt men samtidigt kommer jag sakna det sociala och alla underbara människor jag lärt känna!

På lördag är det bal här i stan för mig och alla treor som vill gå. Lite synd för jag hade hemskt gärna gått med min älskling.. men tyvärr kunde det inte bli så. Jag ska ha en lila vacker klänning som sitter åt kring bysten och har ett fint fall. Till den blir det lockigt hår med mycket volym, sotad sminkning med inslag av moss-grönt och silversmycken! Lovar att visa bilder efter lördag! Pappa har fixat en Saab-cab som ska köra oss till röda mattan som vi får gå på längs torget för att komma till Statt där det blir tre-rätters middag och fest! Jag och min kavaljer John är tredje paret som ska gå! Lite nervöst när alla står och väntar på att man ska komma! Men det kommer säkert att gå bra!

För att det inte bara ska bli massa text i inlägget bjuder jag på tre blandade bilder från mäklarfirman Alvhem som i alla fall ger mig inspiration!




Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback