Mål 2009

Mamma tycker det är dags för mig att uppdatera min blogg. Så jag får väl ta och göra det. Glädjer väl i alla fall några själar. Förra året skrev jag ihop mål för 2009, så tänkte att jag skulle stämma av hur det gick med dem...

♥ Ta körkort (17 november klarade jag uppkörningen)
♥ Hitta en bra APU-plats (Inne & Forma Rum)
♥ Hitta sommarjobb (Lyckades inte riktigt...)
♥ Klara av skolan lika bra som vanligt (Självklar punkt)
♥ Trycka tryck på t-shirtar och vara mer kreativ (Det blev en t-shirt i alla fall)
♥ Få en mer framgångsrik blogg (Någonstans på vägen tappade jag inspirationen, som ni märkt, så ni kan ju gissa hur det gått)
♥ Få fler extrajobb där jag gör hemsidor (Blev en eller två..)
♥ Starta ett eget företag (Tänkte göra det men valde att satsa på annat)
♥ Bli hälsosammare, dvs motionera mer (Jag har på allvar inlett mitt nya liv, sen i måndags...)
♥ Och det viktigaste av allt, dela ytterligare ett år med min älskade (Jalle flyttade till mig så nu är vi närmare varandra än någonsin)

Visst lyckades jag ganska så bra ändå? Vad är 2010 har att erbjuda känns inte lika självklart... Jag tar studenten till våren och då börjar ett nytt liv. Utan skolans trygghet och jag måste börja stå på egna ben. Vad som händer återstår att se...

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback