Veckan som gått...

Nu är det dags för mig att uppdatera lite här. Sen jag skrev sist har jag haft fullt upp med min älskling, födelsedagsfest, besök från Eskilstuna, körlektioner, teori, skola, shopping i Linköping, läxor och allt annat som ska göras. Att hinna med det man vill är inte alltid lätt... För att kompensera för alla dagar som gått så kommer här en kort sammanfattning (tråkigt, jag vet, men bättre än inget?):

♥ Torsdag: Första körlektionen med Jonas. Gick superbra! Skola och sen marknad i Adelöv med Jalle, mamma och pappa. Hittade inget speciellt men det är alltid roligt att titta på folk. På hemvägen stannade vi på en loppis och där fyndade jag en glasskål och en kista för 100 kr!

♥ Fredag: Klippte mig på KG-salongen. Ca en decimeter försvann på längden vilket var otroligt skönt! Sen bar det av till Linköping tillsammans med Jalle och mamma. Där handlade jag en hel del. T-shirt, tre tröjor, leggings, hoodtröja + tillhörande byxor, sjal, glasburkar, muggar och ben till min säng.

♥ Lördag: Födelsedagsfest! Jenny, Micke, Michelle, Lisa, Per och Janne kom på eftermiddagen, sedan kom även Åsa, Martin, Jens, Agneta, Alice, Peter, Iréne, Matilda och Elvira. Fick mest presentkort men även kokböcker och en uppsättning med tallrikar och assietter. Tack så mycket för allt!

♥ Söndag: Tipspromenad i Malinskog på morgonen. Sen efter lunch åkte Eskilstuna-borna hem. Resten av dagen bestod av övningskörning och kortspel.

♥ Måndag: Skola 08.00-15.20. Körlektion med Jonas. Backade runt hörn och vände i olika korsningar vilket gick jättebra! Massor med läxor på kvällen.

♥ Tisdag: Skola 08.00-09.20. Cyklade hem till Jalle, var hemma en stund och fick skjuts tillbaka vid 11.40. Gick till ungdomsmottagningen, blev hämtad där av Jalle. På kvällen hade jag teorilektion.

♥ Onsdag: Skola 08.00-14.30. Älsklingen åkte hem 16.19. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och vila för det känns det inte som att jag har gjort någonting den här veckan!

I morgon är det friluftsdag på Bredstorp. Lutar åt att jag kommer vara hemma (dels har jag inte mycket att tillföra, sen har jag inte känt mig helt kry de senaste dagarna). Måste dessutom till körskolan och börja på faserna. Sen eventuellt till Inne och jobba med deras hemsida. Och på kvällen ska jag vara med Julia och jobba med Lagos hemsida + färga min utväxt. Det ska bli så himla skönt med helg och vila! På tal om vila är det precis vad jag har tänkt göra i kväll, ska inte lyfta ett finger när jag väl bänkat mig framför tvn. men först tänkte jag steka lite korv!

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback