Dags för höst

Måste ta mig tid att blogga lite nu för jag har svårt att hinna med det som ni märker! Nu när Jalle bor hos mig vill jag självklart ägna mig åt honom, sen tar mycket annat upp min tid. Sambo-livet fungerar jättebra och det är så himla skönt att ha varandra nära hela tiden! I helgen var vi på middag hos bekanta, på stan, gick långa promenader, spelade Hjärter på Jalles laptop som vi fått dille på, såg på tv och hade allmänt helg-mys med tända ljus och god mat.

Hösten har verkligen kommit smygande och det är underbart! Jag älskar alla vackra färger på träden, att det är mörkt på kvällarna, att man utan dåligt samvete kan vara hemma och mysa en hel dag, tända ljus, stora halsdukar och allt annat som hör hösten till! Idag var jag på Fyndlagret och köpte fina ljuslyktor för pengar som jag fick i födelsedagspresent av mormor, och nu brinner de vackert på mitt rum!


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback