Bilder från Mallorca del 2

Nu är det snart dags för mig att kila iväg till skolan, men först tänkte jag skriva ett inlägg för det hinner jag troligen inte ikväll. Ska handla med mamma efter skolan och sen är det teorilektion. Jag var ute och körde en sväng igår och allt känns kanon! Gäller bara att lära sig köra med körskolans bilar också. Det är samma bilar som vi har fast vi har en annan sportigare modell med 60 fler hästkrafter, så det lär säkert bli skillnad.

Nu svämmer bloggen över med bilder men det är väl aldrig fel? Sista delen av bilderna från resan kommer här. Tysnittet jag använde mig av hade inte å, ä eller ö, som ni kanske har lagt märke till. Men jag har försökt knåpa ihop en text till varje bild i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Åh vilka fina bilder. Det ser jättehärligt ut där ju!

2009-10-07 @ 16:52:24
Postat av: Paulin

Gud vilka härliga och fina bilder!

2009-10-24 @ 13:52:10
URL: http://puussgurkan.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback