Skolan, Eskilstuna och shopping

Nu har jag rast i 20 minuter och ska försöka få ihop ett inlägg! Det blir glest mellan inläggen på bloggen, vilket jag och säkert ni tycker är tråkigt. Jag skyller på att skolan tar så otroligt mycket tid just nu och att jag på kvällarna vill vara med min älskling och inte sitta vid datorn. Nästa vecka har jag prov i psykologi och muntlig bokredovisning, veckan därpå väntar naturkunskapsprov i ekologi, matteprov och företagsekonomiprov. Fullt upp med andra ord! Vecka 44 är det höstlov och därefter ska jag ha APU på [forma rum] i 5 veckor vilket ska bli otroligt roligt, skönt och förhoppningsvis väldigt lärorikt! Nu får det vara nog med prat om skolan, men ni vet i alla fall hur allt ligger till!

I helgen var vi i Eskilstuna och umgicks med släkten och shoppade. På fredagen var vi på kyrkogården, hos mormor, på Tuna Park och shoppade och sen avslutade vi kvällen med att beställa hem pizza. I lördags gick vi på stan, fikade hos min kusin Fredrik, gick en sväng på Tuna Park (igen!) och på kvällen kom nästan alla i släkten till min moster på middag, vilket var mycket trevligt! Söndagen var lugn med ytterligare en sväng på Tuna Park, middag och hemresa. Som ni säkert förstår kunde jag inte låta bli att shoppa och kom hem med en hel del! Fyra linnen, två t-shirts, en tröja, två armband i silver med berlocker, vas, stövlar och en mössa. Ska fota och visa allt snart, men så länge får ni nöja er med t-shirtarna från Gina Tricot som fick följa med mig hem! Snygga, inte sant?

Bild: Kollage av Annamellita, pressbilder från Gina Tricot

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback