Fri som en fågel

Ibland undrar jag om statiskten till bloggen verkligen fungerar. Nu när jag sagt att jag tagit en paus från bloggen blir ni fler besökare än innan, och vad resulterar det i? Jo, fler inlägg eftersom jag inte kan hålla mig borta.

Igår var en händelserik dag. Jag gick upp tidigt, åkte till körskolan och gjorde några faser, åkte till Jönköping och gjorde körkortsteoriprovet (jag klarade det!), gick på IKEA, åkte hem, hade körlektion, åkte till Jönköping igen, tittade på när Hv71 tog emot LHC och vann med 6-4, åkte hem och umgicks med min älskling. Med andra ord var jag trött när jag kom hem.

Idag har det också varit en händelserik dag, för jag har haft uppkörning och tagit körkort! Så nu kan jag åka vart jag vill, helt själv! Inte för att jag har någonstans jag vill åka...men ändå. För att belöna mig själv gick jag runt på stans loppisar och hittade fina örngott, en lurvig kudde och en sjal. Allt för en hundring! Hittade även en stor krans av pil som jag lagt undan tills vidare.

Nej, nu ska jag ta och skruva ihop möbler jag köpte på IKEA igår!

Kommentarer
Postat av: Fröken Fräken

Grattis till körkortet!! (från en som fortfarande inte tagit något... eh..) Kul att du hittar inspiration på min blogg, jag tackar och bugar :-)

2009-11-21 @ 19:20:24
URL: http://tusenideer.blogspot.com

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback