Önskelista

Dagarna den här veckan har varit riktigt roliga. Det går bra för mig nu och det känns som jag har flyt med det mesta! Igår blev jag klar med APU-rapporten så jag behövde inte gå till skolan idag. Jobbade en stund på Inne istället, sen åkte jag och mamma en sväng till Ljungs och jag pratade med dem angående en ny hemsida som jag eventuellt ska göra!
Eftersom jag fått många jobb på sistonde har jag börjat fundera mer och mer på att starta ett eget företag så jag lättare kan bedriva min verksamhet. Hur det blir med det återstår att se!

Nyss när jag gick igenom mina mail fick jag se att Countrybymail har en tävling för de som prenumererar på deras nyhetsmail. Man får skriva ihop en önskelista med produkter från deras sida för max 1000:-, sen kan man vinna dem! Om man har tur förstås, för tävlingen avgörs genom lottning. Åhh vad besviken jag kommer bli om jag inte vinner. Då får jag väl önska mig sakerna tills jag fyller år istället...

Min önskelista bestod av två blåa och två rosa kuddfodral och en tillbringare av fransk keramik.
 
 

Kommentarer
Postat av: Natte

hur lärde du dig att bli så bra på att göra hemsidor!:O Du är ju skit duktig Anna!:D KRAM

2009-06-04 @ 10:40:53
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback