Midsommarafton och älsklingens student

Ikväll kommer nog troligen majoriteten av Sveriges ungdomar att festa, på ett eller annat sätt. Jag hade också kunnat det, om jag velat. Men jag väljer att avstå och unna mig en mysig dag hemma istället! Ska ta mig tid att sitta och läsa en bok och bara vila. Vi har ätit varmrökt lax tillsammans med färskpotatis och romsås, sen kladdkaka och jordgubbar till efterrätt! För en stund sen kom vi hem från Säby där vi tittat när barnen dansat kring midsommarstången, bara för att få den där midsommar-känslan. Något som är väldigt tråkigt är att Jalle inte är hos mig, för vi har spenderat midsommar tillsammans de två föregående åren. När han inte är med är det något som fattas och det känns.

Nu har jag lagt in alla bilder från älsklingens student på datorn, så jag bjuder på några!

 

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback