Späckad dag

Sitter här med en förkylning som vägrar bryta ut ordentligt och huvudvärk som vägrar släppa. Förutom det har dagen varit bra. Började med att jag försov mig så jag kom till skolan vid nio, där stannade jag till halv tolv ungefär, sen tackade jag för mig. Åkte hem och solade en stund. Vid klockan tre kom I-B Hantverk och vi diskuterade kring hemsidan som jag ska göra åt henne. Mötet gick bra och jag ser fram emot att få börja arbeta med den! Nu på kvällen har vi varit på kalas hos min syster för Nina fyllde år. Det var mycket trevligt. Vi satt ute och myste i solen, åt mackor och tårta!

Kommentarer
Postat av: Natte

förstår att det måste vara skit jobbigt med distansförhållande!:S



Jodå! Jag styr och ställer lite här haha:D Föresten så kommer lite bilder från modevisningen komma upp på min blogg snart! Tänkte att jag skulle lägga upp en hel del på dig (A) Eftersom att det förmodligen bara är du i klassen som läser endå haha^^

2009-06-02 @ 21:15:41
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback