Shopping

Idag har jag och mamma gått runt på stan och shoppat i nästan fyra timmar. Jag fick med mig en hel del hem och känner mig väldigt nöjd med mina köp! Köpte en present till min älskling, stor canvasduk som jag ska måla på, silverbricka, pläd, trosor och en kavaj. Jag är mycket för kavajer nu. De kan få en ganska vanlig outfit att se uppklädd ut och dessutom känner jag mig rätt vuxen med en kavaj på! Sen köpte jag hårfärg, så nästa gång blir det ljusa slingor! Jag och Julia har redan färgat mitt hår ljusare och slingat det, men eftersom det fortfarande är mörkt är det inte så stor skillnad.

Eftersom jag inte var med på skolavslutningen har jag väntat på att få mina betyg hemskickade hela förra veckan och idag kom de! Jag måste faktiskt säga att jag är riktigt jäkla duktig. MVG i 19/21 kurser och VG i 2/21. Mina bra betyg betyder inte att det enda jag gör om dagarna är att plugga, nästan tvärt om. Lägger inte alls mycket tid på att plugga! Har bara lätt för att lära mig och har en bra förmåga att komma ihåg det jag en gång hört eller läst. Sen har jag ju valt att läsa det jag gör, och då blir det lättare att lära sig när man är intresserad. Det känns bra att veta att jag kan komma in på precis vad jag vill i framtiden!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

TACK!:D<3 Jag vill med ha så bra betyg! Haha fick 2 MVG och 11 Vg resten G:) PUSS!

2009-06-23 @ 21:31:36
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback