Klassresa

Nu får det bara bli ett snabbt inlägg för jag måste faktiskt  ta och krypa ner i sängen snart. I morgon åker vi på klassresa till Ven och Köpenhamn och 06:15 går bussen. Så jag måste väl gå upp vid fyra om jag ska hinna duscha utan att stressa. Vi åker hem på tisdag men istället för att åka ända hem kliver jag av i Hässleholm och åker vidare till min älskling. På fredag tar han studenten och då blir det fest med hela släkten inklusive mina föräldrar som åker ner! Sen åker jag hem med dem på söndag. Om älsklingen följer med mig då återstår att se...

Kommentarer
Postat av: Natte

haha känner på mig att det kommer gå bra för dig!;D



Ja! Man blir ju galen! Haha jag blev ju till slut jätte sur och sa saker som "Jävla hanna nielsen kommer sitta och sjunga massa country låtar på bussen" Haha lite dumt kanske!xD Hoppas att det inte blir alltför tråkigt för dig eftersom att du inte vill följa med! Men det kan ju bli jätte kul med!:D



Tyget:

"GARDINSTUV 150X250 CM

Stuvbit i 100% bomull med romantiskt mönster med rosor och ränder. Mått 150x250 cm.

99:-"



PUSS!

2009-06-07 @ 14:53:47
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/
Postat av: Li

Du har verkligen en fin blogg!(: Kram på dig!

2009-06-15 @ 16:48:23
URL: http://takemyplace.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback