Vecka 31

Det känns som att det är dags för en liten uppdatering. Jalle har ännu inte fått besked och jag får ångest bara jag tänker på när det ska komma. Om det inte blir som vi vill kommer båda starta hösten med att bli deprimerade, och hur tar man sig ur det när skolan börjar och vi får återgå till att ses varannan helg?

Veckans planer börjar att klarna mer och mer. Jag har inte så jättemycket på gång, men när jag tänker efter är jag inte så ledig som jag tror, i alla fall inte idag och i morgon. Slutet av veckan är oklar, men det dyker säkert upp något. Sen har jag säkert glömt något jag ska göra?

Måndag (igår) - Gick en sväng på stan med mamma, Gun och Björn. Efter lunch åkte de hem och jag ägnade eftermiddagen åt att läsa Martina-koden av Martina Haag. Sen började jag rensa bland gamla kläder och avslutade kvällen med några avsnitt av SATC.
Tisdag - Möte med Lagos och en sväng till ungdomsmottagningen med Julia som sällskap. Målning av brorsans hus/passning av Alice. Eventuellt handla och plocka blåbär om vi hinner.
Onsdag - Världens bästa pappa fyller år så troligen kommer min syster Åsa med familj på fika! Ska umgås med Petra stort sett hela dagen och natten. Vem vi vaknar hos får vi se, det är ännu inte bestämt.
Torsdag - Tur med Boxholm 2.
Fredag - Lommaryds marknad. Möte med Lagos tillsammans med Julia.
Lördag - Ledig
Söndag - Eventuellt träffa Petra.

Kommentarer
Postat av: jasna

hejsaan,

måste säga att din blogg är sjukt rolig att läsa :)

Gillar verkligen att läsa dom där "sno stilen av".

Men jag tycker du ska uppdatera den lite mer nu.

Kramar

2009-07-28 @ 20:43:25
URL: http://jjasna.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback