VECKANS PLANER

Den här veckan har jag verkligen fullt upp, och inte blir det bättre av att alla lärare planerar in alla inlämningar och prov till samma vecka så jag har massor att göra tills nästa vecka! Veckan ser lite kortfattat ut så här:

Måndag: Gå ut till alla företagen som ska vara med i modevisningen. Kryddparty hemma hos Agneta, kl 18:00.
Tisdag: Läsa svenskabok och göra klart svenskainlämning, läsa om samhällskunskap och företagsekonomi + plugga matte.
Onsdag: Gå ut till fler företag. Utvecklingssamtal, kl 17:45. Plugga ännu mer.
Torsdag: Hockey i Jönköping med pappa, åker ca 17:00.
Fredag: Älsklingen kommer till mig, kl 16:47.
Lördag: Mys med älskling.
Söndag: Mys med älskling. Älskling hem, kl 18:07.

Kryddpartyt hemma hos Agneta var mycket trevligt. Vi var ett gäng tjejer som fick testa på olika matlagningsprodukter samt hudvårdsprodukter. Massa provsmakningar och även massage fanns för den som ville. Dock var jag dum som inte tog tillfället i akt, men alla andra hann före. Jag får se till att få massage av älsklingen på fredag istället och självklart ge honom också. Massage är verkligen något som man borde unna sig oftare!

Kommentarer
Postat av: natta

kollade in dina "före o efter"-bilder på din lugg du är verkligen superfin i lugg:)

2009-01-26 @ 22:37:28
URL: http://almond.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback