SKOLAN TAR UPP SÅ MYCKET TID

Kärlek till världens bästa pojkvän Jalle.

Ju närmare fredag man kommer ju bättre känns allting! Jag har nästan gjort klart ett svenskaarbete ikväll och läst massor i samhällsboken men än är jag inte klar. Kvällen får avslutas med läsning i en bok som ska vara utläst vecka 9. Som tur är kommer jag ha tid till att läsa på lovet, så den är det ingen panik med. Men jag gillar att ligga lite före och känna att jag har kontroll över min studiesituation. Även fast allt känns jättejobbigt så måste man ta tag i det förr eller senare och det blir inte bättre av att man skjuter på saker! Nu har det varit massor med tråkigt skolprat och ni får ursäkta! Men det blir så när dagarna för tillfället mest består av skola och plugg, sen självklart massa drömmar om Jalle förstås!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Rätt att försöka ta tag i det hela redan nu. Själv åker jag till Schweitz på sportlovet så försöker få lite extra skolarbete gjort nu under de veckor som är kvar då hur mycket som helst ska vara klart vecka 9. Orkar inte stressa under lovet precis ;).

2009-01-27 @ 22:40:17
URL: http://mannequinqueen.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback