NU BÖRJAR JAG BLOGGA IGEN


Nu har det varit tomt på bloggen ett tag och det har faktiskt varit väldigt skönt att bara kunna ägna sig åt Jalle och inte tänka på något annat. Det är med blandade känslor jag sitter här. Samtidigt som jag är sugen på att börja blogga igen så är jag tom på inspiration, men den kommer säkert tillbaka!

Jag har en hel del inredningsinlägg på lager och dessutom massor med inspiration! Men först tänkte jag börja med ett inlägg om mitt 2008, för att summera året som varit! Och självklart ska jag svara på och godkänna alla era kommentarer! Ni följer väl min blogg under 2009 också?

Kommentarer
Postat av: Max

ja har nyss börjat följa hehe men det ska jag!

2009-01-05 @ 22:53:34
URL: http://maxtorstensson.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback