MÅNDAG 120109


Två fina bilder jag har tagit på älsklingen.

Jag sitter här och försöker komma på något bra att skriva. Något intressant. Något som är djupare än mode och inredning. Det enda jag kan tänka på är min älskling. Det är bara att konstantera att det är jobbigt att ha ett distansförhållande där man hela tiden måste skiljas från varandra. Jag och Jalle har snart rest till varandra i tre år. Tre hela år av buss och tågresor, massor med kärlek men även svåra stunder som vi har tagit oss igenom. Vi har upplevt så otroligt mycket tillsammans och jag har vuxit och mognat till den jag är under tiden vi varit tillsammans, tack vare Jalle. Han har lärt mig om livet. Vad äkta kärlek är. Han är min bästa vän och den jag delar allt med.

Vi ses i regel varannan helg och åker till varandra varannan gång. Det är jobbigt att bara ses korta helger, för det är så otroligt lite tid vi får tillsammans. En fredagkväll, hela lördagen och halva söndagen. När man sen ses på loven inser man hur otroligt kort en helg är. Det är verkligen ingenting. Det är ingenting när man vill vara med varandra hela tiden. Nu i vår blir det inte bättre av att vi varken har Sportlov eller Påsklov samtidigt, det gör mig så arg för innan har vi alltid haft Påsklov samtidigt innan. Jag ska dock ha APU i närheten av Jalle en vecka så jag kan vara hos honom då, så lite mer tid än en helg får vi tillsammans.

Nu har jag skrivit av mig lite, för det är ju det min blogg är till för också. Lika mycket som jag vill ge er inspiration om mode och inredning så vill jag kunna skriva av mig mina tankar ibland.
Vill avsluta genom att säga till min Jalle att jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Tanja

du, jag har en kompis som har samma problem, fast hon tycker det är toppen FÖR när han går i skolan och hon har lov är hon där en vecka och veckan efter när han har lov är han hos henne när hon går i skolan, så får dem träffas i två veckor, visst det blir lite dötid hemma, men du kan ju alltid sova längre, kolla på tv, sitta vid datorn, spela åså. Men ja, tänkte bara tipsa om det! :)

2009-01-12 @ 21:49:09
URL: http://Imbobbybrown.devote.se
Postat av: Monica

Åh kan tänka mig vad svårt det är.. men fint att ni kan hålla kärleken vid liv :)

2009-01-12 @ 22:44:12
URL: http://mooniica.blogg.se/
Postat av: Maria

Hade distansförhållande i två år med min nuvarande kille...åå så jobbigt det var... Men nu är det bra för nu bor vi i en två tillsammans..det är detta vi har kämpat för..

hoppas att ni får bo tillsammans snart ni med..

kram

2009-01-13 @ 09:17:32
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Monica

Ja, och det är ju det viktigaste :) alla förhållanden har ju sin lilla berg och dal bana ibland. Fint att ni håller ihop :)

2009-01-14 @ 23:45:35
URL: http://mooniica.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback