IBLAND HAR MAN PROBLEM

Idag var jag osäker på om vi skulle ha svenska första timmen, så jag tog lite sovmorgon och satsade på att komma till nästa lektion som började vid 10:40 istället. Tror ni att jag gjorde det? Precis när jag skulle cykla upptäcker jag att mina nycklar är borta och jag börjar leta men hittar dem ingenstans. Så kommer jag på att de troligen ligger i bilen som mamma och pappa har åkt iväg med. Jag letar då upp en extranyckel och ska precis låsa dörren när jag kommer på att jag ändå inte har någon cykelnyckel, så det blev till att gå den halvtimmes långa promenaden till skolan. Skoldagen flöt sedan på ganska så bra, vilket var skönt. Jag slutade vid tre men kom inte hem fören vid fyra. Det går inte lika snabbt att gå uppför som det gör nerför...

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska äta ikväll. Är grymt sugen på tacos så jag slänger nog ihop det. Känner mig väldigt nyttig idag för att jag har gått så mycket!

Kommentarer
Postat av: Jessie<3

Haha ja åt precis tacos också =P



Sv: Haha va sött<3 Tyckte han om luggen? =P Kram!

2009-01-21 @ 19:25:57
URL: http://shareyourreality.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback