HEMMA FRÅN ÄLSKLINGEN

Nu är jag nyligen hemkommen från min älskling, men jag saknar honom redan massor! Helgen har varit jättebra, som de alltid brukar vara. I fredags umgicks vi med Nils och Tanja vilket var mysigt. I går kom Jalles syster med familj och hälsade på oss en stund och idag har vi varit hemma hos Jalles moster Caroline och ätit middag. Jag tycker verkligen om alla i Jalles släkt så himla mycket och det känns så himla bra! Bilder från helgen kommer senare.

Nu ska jag dra mig ner till mitt rum och se om det finns något bra på tv. Kanske behöver jag plugga på något också, det är bäst att se efter! Jag tänker hela tiden att vi inte har något att göra, fast vi har en hel del när man tänker efter. Det är nog dags för lilla mig att inse att skolan har dragit igång på allvar nu.

Kommentarer
Postat av: ThereseLo

äh skolan kommer säkerligen gå asbra, bara du bestämmer dig för att det ska göra det :)

2009-01-19 @ 00:31:12
URL: http://thereselo.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback