DET KOMMER BLI EN BRA DAG

Godmorgon!

Nu har jag duschat, packat, ätit och gjort mig fin. Allt som behövs för att jag ska vara redo för en helg hos Jalle. Jag har alltid sovmorgon till 11:25 på fredagar och det är så otroligt skönt för man hinner så mycket innan skolan. Dock tänkte jag åka dit lite tidigare idag för det är god mat vilket är väldigt ovanligt!

Efter skolan ska Petra göra mig sällskap en stund på stan och vi ska äta på den nyöppnade restaurangen Golden Thai. Det ska bli skönt att få umgås lite med Petra och bara sitta och prata om allt mellan himmel och jord! Sen vid 16:19 går mitt tåg och då har jag en lång resa framför mig. Jag brukar åka X2000 mellan Nässjö och Alvesta, men för att komma billigare undan tar jag ett annat tåg som tar mycket längre tid.

Ikväll ska jag och älsklingen eventuellt till Nils och Tanja. Det kommer bli mys!

Det kommer snart upp en frågestund här i bloggen, så passa på att fråga om allt mellan himmel och jord under helgen, så svarar jag när jag kommer hem. Som vanligt godkänner jag inte kommentarerna fören jag har läst dem, så att det står 0 kommentarer på många inlägg är därför.

Puss

Kommentarer
Postat av: Freddy

Hej, jag skulle behöva hjälp med att samla statistik, skulle du vilja hjälpa mig? Läs i min blogg: http://crapfreds.blogg.se/2009/january/jag-behover-hjalp.html

2009-01-16 @ 14:12:15
URL: http://crapfreds.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback