NY DESIGN OCH DAGEN

Som ni märker så har jag gjort om bloggen lite igen. Det känns som den drabbas av små identitetskriser ibland då jag inte vet hur jag vill att min design ska se ut. Om den ska vara personlig eller opersonlig, söt eller tuff, mörk eller ljus...
Bloggen ändras lite efter hur jag känner mig kan man säga. Jag ska lägga in lite nya bilder på datorn snart och knåpa ihop en ny header. Förhoppningsvis blir jag nöjd då.

Dagen har varit ganska så bra! Började med samhäll då vi såg på Göta kanal halva lektionen, sen var det möte med elevrådet och till sist lite arbete med modevisningen. Eftermiddagen har jag ägnat åt presentletande åt min älskling, vila och plugg. Jag har finkammat hela Tranås och hittar inget roligt som jag kan ge min älskling! Börjar få lite panikkänslor för jag är en sån person som vill ha saker och ting färdiga och inte vara ute i sista minuten. När jag och Petra åker upp till Sälen nästa onsdag stannar vi förhoppningsvis i någon stad så jag får tillfälle att spana i lite affärer!

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback