MIN JALLE ÄR BÄST

Jag har så himla mycket att skriva om och berätta men så lite tid till att sitta framför datorn... Älsklingen har, som ni säkert har förstått, varit hos mig sen i onsdags och det har varit helt underbart! Vi behövde verkligen vara lite längre än en helg med varandra. Dagarna har ungefär sett ut så här:

Onsdag: Älsklingens tåg blev försenat så han hann inte med pendeln och fick komma två timmar senare än det var tänkt. Väl framme handlade vi lite snabbt på Ica och åkte sen hem och hade myskväll.
Torsdag: Jag fick lämna Jalle hemma för två lektioner i skolan men han var söt och kom och mötte mig när jag slutade. Vi gick tillsammans hem och jag påmindes hela tiden om hur lycklig jag är med Jalle. På kvällen bakade vi och badade i badkaret. Alltid lika mysigt!
Fredag: Älsklingen mötte mig när jag slutat även denna dagen och vi gick en liten runda på stan. Sen vidare till Alice´s dagis för att hämta henne. Vi gick hem till min bror Jens och busade. Lite senare kom även min pappa dit en stund och vi fick skjuts av honom hem. Ungefär klockan sex kom min moster Gun och hennes sambo Björn till oss. Vi åt gott och tittade på Let´s Dance..
Lördag: Åkte ner en sväng på stan och kollade i affärer. Dock hade jag och älsklingen inget speciellt att titta efter så vi gick mest runt och myste i varandras sällskap. Resten av dagen hände inget speciellt mer än att vi spelade TP, lagade mat och kollade på Melodifestivalen.
Söndag: Vi brukar inte ha så stora planer dagen då vi ska skiljas åt. Tiden går så himla fort om man försöker vara så nära varandra som möjligt de få timmar som är kvar. Gun och Björn åkte hem och vi andra spelade lite kort en stund...så mycket mer gjorde vi inte än pussades och kramades. Vid 18:07 sa vi hejdå till varandra vid tåget...

Nu ska jag lägga in bilderna från skidresan och från helgen på datorn så jag har lite att visa er!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Låter ju som att ni har haft det supermysigt tillsammans :)

2009-02-23 @ 14:38:07
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Erika

Sv: ja, riktigt tragiskt ...

2009-02-23 @ 14:57:23
URL: http://enerikaz.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback