JAG HITTADE LITE


Söt kjol från Gina Tricot som gärna skulle få flytta in i min garderob, perfekt till sommaren! Om jag minns rätt så ligger priset på 249 kr.

När vi åkte uppåt landet i onsdags stannade vi i Karlstad och shoppade lite. Jag köpte jeansjackan från Monki, två cardigans från Cubus och presenter till min älskling. Blev verkligen nöjd med mina inköp och nu är jag klar med Jalles presenter. Lagom till hans födelsedag som är i morgon. Då blir min sötnos 19 år! Gratta honom ordentligt får jag göra på onsdag när han kommer till mig.

Skidresan har varit helt underbar med strålande solsken, bra skidåkning och god mat alla dagar! Jag ska visa massa bilder och berätta mer sen!



Kommentarer
Postat av: Maria

Dom där kjolarna är så snygga..=)

2009-02-16 @ 20:44:41
URL: http://gossimia.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback