HELGEN

Älsklingen åkte hem för lite mer än två timmar sen och jag sitter här och gör allt annat än det jag egentligen borde. När vi är med varandra är allt så himla bra och man glömmer lätt skolan och andra måsten som finns. Så när vi skiljs åt påminns man om allt man har att göra, men man orkar absolut ingenting. Jag har matte och företagsekonomi som ligger och väntar på mig och de lockar inte det minsta. Men det måste göras, förr eller senare...

Helgen har varit jättemysig. I fredags åkte vi och handlade lite, sen var vi bara hemma och tog det lugnt. I går var vi en sväng på stan, handlade lite till, spelade kort, masserade, myste och kollade på tv. Idag har vi gått tipspromenad, badat i badkaret, spelat kort och försökt ta vara på de sista timmarna tillsammans. Man hinner inte så mycket på en helg, men när man är med den man älskar mest av allt så behöver man inte mer än varandras sällskap för att allt ska vara perfekt.

Kommentarer
Postat av: Minaya

Hej vännen, Hur är det. Det var ju jätte länge sen nu känns det som. :D



Kram Minaya

2009-02-02 @ 17:05:05
URL: http://minaya.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback