090225

Mycket har hänt de senaste dagarna, därför har jag inte haft mycket tid till att uppdatera. I skolan är det mycket på gång med modevisningen (som det bara är några veckor kvar till), prov och inlämningar. Jag har precis suttit och gjort en annons som ska vara med i annonsbladet samt framsidan till det. Lärarna gav mig förtroendet att göra den och det känns kul! Jag fick helt fria händer och har knåpat lite. Hoppas det blir bra!

När Jalle var hos mig bokade vi att jag ska åka till honom på torsdag nästa vecka, men så har det visat sig att han ska på en mässa i Hannover med skolan då. Vi har varit hur ledsna som helst för det, eftersom vi inte vet hur vi ska lösa allt. Antingen får jag åka till honom iaf och vara med honom lite efter att han kommit hem fredag natt, eller så får vi boka en ny resa till helgen därpå. Men vi har inte ombokningsbar biljett så om sj inte kan vara generösa och låta oss boka om i alla fall är det 400 spänn åt helvete. Kan vi inte boka om åker jag självklart till honom i alla fall, för jag tänker inte sitta hemma med en oanvänd biljett och veta att vi kunnat ses lite. Det återstår att se hur det blir med allt.

Nu ska jag fixa lite kvällsmat och titta på förra veckans Grey´s Anatomy som jag missade. Så är jag back om track när nästa avsnitt sänds ikväll!


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback