090217 ÄLSKLINGENS DAG


IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR MIN ÄLSKLINGS FÖDELSEDAG! Känns lite tråkigt att jag inte kan vara med honom idag, men han får firas och skämmas bort i morgon istället. JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT SÖTNOS. <3

Nu sitter jag i skolan och väntar på nästa lektion som börjar om en halvtimme. Alltid lika segt men jag har inte så många håltimmar som tur är. Känner mig glad idag för det är inte lång tid kvar tills Jalle kommer i morgon! Det ska verkligen bli underbart att få tillbringa lite mer tid än en kort helg med honom.

Jag har inte så mycket att skriva om för det händer inte så överdrivet mycket i mitt liv just nu. Jag är i skolan, åker hem, tar det lugnt och pluggar lite. Försöker att göra så mycket som möjligt innan Jalle kommer, för om jag känner mig själv rätt kommer jag inte alls ha lust till att sätta mig med något arbete med honom i närheten. Det är liksom svårt att hålla sig ifrån att pussa på och krama honom. På fredag kommer min moster Gun och hennes Björn till oss, så vi blir många i huset! Det ska bli trevligt.

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback