Bilder från Mallorca del 1

Nu är det lite mer än två veckor sedan vi kom hem från Mallorca och jag längtar tillbaks hur mycket som helst! Längtar efter värmen, solen, havet, poolen, upplevelserna, all god mat och sena promenader med älsklingen. Jag får trösta mig med att titta på alla fina bilder vi tog och minnas tillbaka... Den här veckan har jag fullt upp precis som förra, så en liten semester skulle inte sitta helt fel. 

♥ Måndag: Tandläkaren 12.00. Skola till 15.20. Övningskörning och en stor hög med läxor som ska göras (har betat av hälften).
♥ Tisdag: Skola till 14.10. Teorilektion 17.00-19.00. Mer läxor.
♥ Onsdag: Min födelsedag! Skola till 15.20. Middag på Golden Thai med mamma, pappa och Petra. Förhoppningsvis kommer Jalle till mig.
♥ Torsdag: Körlektion 08.45. Skola till 11.10. Marknad i Adelöv.
♥ Fredag: Klippning 09.00. Skola till 15.20. Förberedelser inför morgondagen.
♥ Eventuellt Motala med älsklingen. Födelsedagsfest med stora delar av släkten!

 


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback