Nu är det över

Jag har så himla mycket att skriva om så jag vet inte vart jag ska börja. Som ni ser har jag gjort om lite på bloggen igen! Nu när jag inte varit så flitig med bloggandet gav den gamla designen mig ingen inspiration, så jag ändrade lite.

Igår var våran modevisning och den blev jättelyckad! Det var sjukt roligt och alla som jag pratat med tyckte att vi var jätteduktiga och att den var väldigt proffesionell. Det blev fullt i hela Parkhallen, dock vet vi inte hur många som kom än, men runt 650 stycken. Den här veckan har verkligen andats modevisning. I måndags övade vi ingångar, catwalken reggades och vi satte ljud och ljus. Igår övade vi, hämtade kläder, sminkade oss på förmiddagen och på eftermiddagen var det dags för det första och enda genrepet med kläder. Sen vid 17:30 började vi släppa in folk och vid 18:30 var det dags! Trots att genrepet innan inte flytit på helt felfritt gjorde showen det. Synd bara att allt gick så himla fort. Allt som vi har arbetat med och lagt ner oerhört mycket tid på är nu bara över. Tidningen kom och gjorde ett reportage om oss. Gissa vem som hamnade på framsidan? Haha.

Nu vill jag bara att det ska bli lov. Jag är ganska så trött på skolan (egentligen inte på skolarbetet men på att vara där), så det ska bli otroligt skönt att få lov och sen ha APU i fem veckor. Jag var ute och gick innan nere vid ån och satte mig en stund på en bänk och blickade ut över vattnet. Ibland är det så himla skönt att bara vara själv med sina tankar.

Jag kanske ska skriva lite om helgen också, för jag har ju inte bloggat sen i fredags! Jag åkte till min Jalle och på fredagen gjorde vi inget speciellt. Myste bara hemma som vanligt. I lördags åkte vi till Olofström och gick i lite affärer. Jalle hämtade sina studentkläder som jag tror att han kommer bli otroligt fin och stilig i. Jag skulle ha åkt till Osby och tittat förbi Klädkammaren där jag ska ha praktik, men jag hann tyvärr inte det. På kvällen åkte vi till Sara och Daniel för att fira Gusten. Där var även resten av släkten och det var lika trevligt som alltid att träffa dem. Jag har sån himla tur som fått komma in i en så otroligt fin familj! Gusten fick mest kläder så det var tur att jag köpte boken och inte kläder som jag faktiskt hade tänkt från början. I söndags åkte vi till en bekant som bor på en gård med massor av saker, så vi var där en stund och kollade runt. Sen fikade vi hemma hos Jalles mormor och så var det dags för mig att åka hem. Nu dröjer det en vecka tills älsklingen kommer till mig. Då ska vi vara med varandra i två och en halv vecka. Helt underbart!


Kommentarer
Postat av: LENA

Hoppas du har haft en underbar dag! :) Kram

2009-04-01 @ 20:15:19
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback