Underbara dagar


Bild från H&M Home.

Jag har inte så mycket tid till att skriva, som ni märker. Älsklingen har varit hos mig hela veckan och vi har haft det bäst som vanligt! Om några timmar åker vi tillsammans hem till honom för en vecka där. Jag ska ha APU på Klädkammaren vilket ska bli roligt och intressant! Att slippa den vanliga skolan nu i fem veckor känns så otroligt skönt! Det känns även overkligt att jag och Jalle fortfarande är med varandra. Den vanliga helgen skulle ju ha tagit slut för länge sen... Nu måste jag leta efter mitt headset som alltid är borta när jag behöver det!

Kommentarer
Postat av: Leia

Hejhej!

Hur är det?

Kramar

2009-04-20 @ 11:47:18
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: ja jag läste att du hade beställt skorna från skopunkten. har du fått hem de nu då? :)



Aha, vad mysigt! Där har jag också varit. Jag och Lucas tänkte först åka till grekland, helst kreta. Men där har vi båda varit några gånger tidigare och nu ville vi till afrika. Hehe. Så det blev tunisien för där hade ingen av oss varit tidgare :)

2009-04-23 @ 21:25:45
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: hehe, ja killar brukar sällan spara på sånt. Men trots att jag och albin har gjort slut så har jag sparat dem, det är kul att ha även om de bara ligger i en låda. Men det är skrämmande att börja räkna hur mycket pengar man lagt på alla tågbiljetter. Men varenda krona är ju värd det :)

2009-04-23 @ 21:28:53
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback