I HELGEN HAR VI JOBBAT OCH SLITIT


Jag har verkligen haft fullt upp så jag hann inte skriva att jag skulle åka till Jalle i helgen! Därför har bloggen inte uppdaterats något...men det kanske ni har listat ut. Jag har haft en underbar helg med många upplevelser. I fredags var jag med älsklingen i skolan för jag kom fram redan vid nio. Jag var inte med på lektionerna men han hade mest håltimmar och fick sluta tidigare så det var mysigt i alla fall. Efter skolan tog vi bussen till Lönsboda där han och hans mamma köpt ett hus som de håller på att renoverar. Vi hjälpte till och slet ända in på kvällen. Sen sov vi i huset för första gången. Vi hade ingen tv som man brukar spendera kvällarna framför så vi låg och lyssnade på Karlavagnen och bara höll om varandra. Tidigt på lördagen började vi måla, riva kakel och slänga skräp på sopptippen. Det var full rulle hela tiden. På kvällen åkte vi till Älmhult för att fylla ett släp fullt med lådor, även hela bilen, sen lämnade vi dem i huset och så körde jag och Jalle tillbaka till Älmhult och sov där i natt. Var nog sista natten som jag sov i lägenheten... Idag har vi bara tagit det lugnt och myst. Jag åkte hem redan vid tre så vi hann inte så mycket mer.

Det var hela min helg. Nu vet vi inte när vi ska ses nästa gång och det känns himla jobbigt att inte ha det bestämt. Jag har massor med bilder att visa men dem får ni se när jag tömt kameran!

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback