IBLAND HAR JAG TUR

                   
                   

Idag när jag loggade in på bloggen och kollade bland mina kommentarer så såg   jag att jag vunnit tävlingen om Hudson Bay-parfymen hos Söderlund! Ibland har man tur! Mest glad blev jag egentligen för att jag får tillfälle att ge bort den till min älskling.

Idag är det plugg som gäller. Prov i Företagsekonomi B på tisdag och i Matte B på fredag. På fredag kommer dessutom min älskling till mig! Så ska vi åka till Göteborg på lördag och se en teater och ha det mysigt. Älsklingen ska vara hos mig hela lovet. UNDERBART. Jag har funderat ut lite saker som vi kan göra.

♥ Bada, både i simhallen och badkaret hemma

♥ Ta hål i öronen

♥ Åka till Jönköping och gå på a6 och hälsa på Jens

♥ Laga mysiga middagar

♥ Och mycket, mycket mer...


Kommentarer
Postat av: Bellis

sv: hahah aa jag kommenterade innan xD jag skrev iaf att jag hade haft en bra helg haha ;) hur har din helg varit då? :) <3

2008-10-19 @ 12:01:22
URL: http://isabelcarlsson.blogg.se/
Postat av: Emma "Miss Perfect"

mm verkligen :)

fina bilder ;)



// Emmsan

2008-10-19 @ 16:06:27
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback