081024

Nu har jag blivit en sån där tråkig bloggare som skriver ett inlägg då och då om vad jag gjort. Det är ju inte vad jag vill. Jag vill bjuda på inspiration!

Igår sov Pernilla hos mig och det var jättemysigt. Vi gick en sväng, satt och pratade, skrattade och gjorde varma mackor! Min bästa kommentar för kvällen var när jag skulle berätta om en som jag såg på vägen hem från skolan, som kastade en handske på sin hund. Det kanske inte låter så roligt, men det var det i alla fall!

- Han var så himla konstig. Han hade svarta solglasögon på sig!
Så tänkte jag lite...
- Fast i och för sig så var det soligt.

Nu sitter jag i skolan och ska snart ha Marknadsföring då vi ska redovisa en marknadsundersökning. Sen är det matteprov som gäller!
Ikväll kommer min kärlek till mig. Kommer bli underbart att ha honom hos mig hela lovet. Det har jag verkligen sett fram emot.

Kommentarer
Postat av: Monika

haha ja eller hur.. :P jag älskar rosa så allt jag köper är i den färgen typ.. haha eller ja nästan allt :)

2008-10-24 @ 23:39:06
URL: http://nastyangel.blogg.se/
Postat av: Natte

ok:D jag trodde att du bodde i aneby eller nått sånt haha! Jag bor på sveagatan mitt emot gamla handlarn i ett rött tegelhus:) Fy fasen va myigt att vara med sebastian hela lovet!:D Hoppas att ni får det underbart!!:D

2008-10-25 @ 16:40:41
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vilken fin blogg :)

2008-10-26 @ 00:50:27
URL: http://nathaalieh.blogg.se/
Postat av: PERNILLA

Hahah, anna det var en sjuk kommentar, och en sjukt rolig kväll :D

Du är underbar <3

2008-10-30 @ 23:32:00

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback