SHOPPING MED MAMMA I JÖNKÖPING


♥ Fransklänning från H&M, 298 kr


Idag bar det av till Jönköping med mamma. Vi började shoppingen med en tripp til Överskottsbolaget, sen IKEA och a6. Handlade en hel del julklappar till min brors dotter Alice och min kusin Per. Blev även lite till Jalles systers dotter Agnes och till lilla Gusten som jag och Jalle är faddrar till. Det är lika bra att börja i tid! På IKEA blev det en hel del småsaker, som handdukar och annat nödvändigt. Jag har alltid velat ha en röd handduk, ni vet, ibland ser man någon annan som har något fint fast man aldrig köper det själv..men den där önskan om att ha det finns alltid kvar. Så jag fick en av mamma. Du är bäst! ♥

Det enda som jag handlade till mig själv var en stor grå- och svartrandig tröja från H&M. Jag testade mycket fint på H&M, bland annat klänningen på bilden, men min plånbok ekar just nu.

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback