ROCKY ROAD


Om man går in på recept.nu och sen klickar sig vidare till Leilas recept så finns det verkligen mycket gott att hämta!
Jag blir jättesugen på att baka godis i alla dess former. Vad sägs om dessa ovan?

Förberedelsetid: 10 min

Färdigt på: 40 min

Ingredienser till ca 12 kakor:
600 g mörk kvalitetschoklad 70 %
2 påsar dumlekola
2 nävar mini marshmallows
3 dl salta jordnötter
1 dl skalade pistagenötter

Gör så här

1. Smält chokladen på låg värme i vattenbad (i en skål över kokande vatten).

2. Blanda samtliga ingredienser.

3. Fyll smeten i en plåt, cirka 3 cm tjock och låt stelna i kylskåp.

4. När kakan har stelnat, skär upp den i stänger.


Kommentarer
Postat av: Natte

Åhhhhhh! Jag har tänkt baka dom massvis av gånger! Ser ju så goda ut!(A) Mjo precis lika bra att punga ut en slant istället för att behöva köpa nya uggs! Håller med, underbart att va kär! Haha man vill kan knappt vänta tills man träffas nästa gång! Så en gemensam bostad skulle inte sitta helt fel!:D

2008-11-27 @ 10:05:23
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/
Postat av: Natte

just det jah! Jag frågade vilket håll du skulle gå ifall vi skulle gå samma väg. År så tråkigt att gå själv:)

2008-11-27 @ 10:32:33
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/
Postat av: Nina

åh mums! :)

2008-11-27 @ 12:51:34
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: olivia

har gjort dom en gång och dom blev så himla goda!!

puss <3

2008-11-27 @ 16:39:31

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback