LEDIG MÅNDAG


Idag var vi lediga ifrån skolan eftersom det var Öppet hus i helgen. Riktigt skönt! Jag och Julia har varit på David Lagos Skinn & Väskshop här i stan och fotat skinnjackor för vi ska göra en hemsida till honom. Kommer nog att bli riktigt bra!
Jag har även hunnit med att klippa mig, titta på One Tree Hill och plugga lite. Gjorde ingen störra förändring av frisyren utan toppade bara lite.

På vägen hem från stan tittade jag in på ett loppis och hittade två fina flaskor, en bricka och en skål. Allt för bara 25 kr!
Ska fota och visa er snart!

Kommentarer
Postat av: Natte

ja jätte bra!:) så himla skönt att va lediga idag! Synd att det är bad imon bara(A) Har du haft en bra helg då?:D

2008-11-17 @ 20:39:48
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Jasså inte? :) Då tycker jag du ska testa det ;)

2008-11-17 @ 20:48:18
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback