IMORGON KOMMER ÄLSKLINGEN TILL MIG


Nu är jag precis hemkommen från hockeyn. Matchen var ganska så bra men lite avslagen till och från. Frölunda vann i Sudden death med 3-2 vilket var rktigt synd för det var en bra upphämtning av Hv71 till 2-2. Bättre lycka nästa gång!

I morgon kommer min älskling till mig. Så helgen blir säkert jättemysig! I morgon ska vi bara vara hemma och mysa, på lördag blir det eventuellt bakning och på söndag är det julskyltning. Så himla synd att all snön har smält nu, hade varit riktig julstämning om den fått ligga kvar!

Som ni vet så brukar jag inte vara så flitig med bloggandet när jag är med Jalle. Vårt hus har 4 olika etage och datorn är på våningen längst upp medans mitt rum är på den näst längst ner...hade självklart bloggat om jag haft datorn på mitt rum! Kanske bloggar under helgen, kanske inte. Det återstår att se!

Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

VI FICK DEN, VI FICK DEN! jag är sååå glad! ;D

2008-11-28 @ 09:22:37
URL: http://linaveronica.blogg.se/
Postat av: Karin

Vad ska du hitta på i helgen nu då?

2008-11-28 @ 10:47:58
URL: http://rueframboise.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback