IGÅR OCH IDAG, LITE KORT SÅDÄR

Gårdagen var lång men kan sammanfattas väldigt kort: plugg både i skolan och hemma, nästan hela dagen.
Idag däremot händer det lite mer. Jag kom till skolan vid åtta, fick veta att svenskalektionen var inställd, så jag väntade tills klockan blev 9:40, skrev ett prov i lite mer än en timme och sen cyklade jag hem. Jag börjar igen om en timme då vi ska ha estetisk verksamhet med dans och drama, sen är det simhallen med pappa och brorsan som gäller!
Ska bli skönt att bada för det är något som jag tycker väldigt mycket om!

Nu ska jag inte skriva så mycket mer än att jag saknar min älskling. 9 dagar kvar tills han kommer till mig nu.


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback