HUR VAR LOVET? DET FINNS INTE ORD...

Hej på er!

Hoppas att ni har haft ett lika bra lov som jag! Kul att se att många av er besökt min blogg dagligen även fast jag inte uppdaterat. Mitt lov har varit underbart för jag har delat det med världens bästa älskling. Jag kan inte beskriva hur bra han är! Vi har varit i Göteborg och tittat på en teater, shoppat, bakat, badat, myst, varit barnvakt, lagat goda middagar, promenerat och massa annat mysigt. Vi behövde verkligen tid med varandra för det är svårt att bara ses på korta helger. När man har en vecka tillsammans inser man hur jäkla kort en vanlig helg är. Vi borde inte få ses så få timmar, det borde vara förbjudet. Är man kära så borde man få all tid i världen tillsammans.

Nu dröjer det två veckor tills vi ses igen. Det är okej. Okej lång tid att vänta. Egentligen är det för länge, alldeles för länge. Men när man ser till bristen på pengar så är det okej. Vore det inte för pengarna så skulle vi ses mer.

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback