BARA FÖR ATT ÄLSKLINGEN ÄR MIN SKOGSMULLE


Jag har inte lagt över alla bilderna som togs på lovet från kameran än, så fler får ni se någon annan dag!
Älsklingen ser ut som en söt skogsmulle på den bilden tycker jag, och det förstärks verkligen av skogen i bakgrunden.

Idag var det, som vanligt alla tisdagar, den jobbigaste dagen i skolan. Jag vet inte varför, men det har varit så hela mitt liv, att tisdagen känts extra lång och seg. Jag och Julia avslutade dagen med att gå upp till David Lagos Skinn och Väskshop här i stan som vi ska göra en hemsida till. Killen som äger affären, även ensam anställd, är verkligen jättetrevlig! Det känns som ett jätteroligt projekt som kommer att innebära mycket jobb och lärorikt samarbete mellan oss och honom. Äntligen känns det som att skolan har kommit igång på allvar!

Kommentarer
Postat av: Josse

Snygg blogg! =)

2008-11-04 @ 18:30:11
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/
Postat av: Monika

Ahh sådant är tråkigt, men senare i livet kanske du kan skaffa en eller två katter. =) När jag flyttar så ska jag lätt ta 2 katter från ett katt hem då jag inte kan ta med mina eftersom dom är vana att gå ute och det hade varit lite elakt mot dom att flytta dom till lgh. Men det är ju inte aktuellt men om det blir det sen så ska jag lätt hjälpa någon kisse att få ett nytt hem. =)

2008-11-04 @ 19:14:52
URL: http://www.monikasblogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback