VALBORGSHELGEN MED HJÄRTAT

image708

Jag gick hem tidigare från skolan idag, dels för att jag var hungrig och hade ont i magen, dels för att jag bara inte orkade. Jag har haft fullt upp hela eftermiddagen, jag har nämligen sytt två kjolar! De blev jättefina och det var inte alls så svårt som jag trodde att sy dem.

Nu tänkte jag berätta lite om vad jag och älsklingen gjorde på lovet.

♥ Onsdag - Vi skulle tittatpå en brasa nere vid stadshuset men så tände de ingen, så det blev bara lite sång och ett tal. Efter det åt vi smörgåstårta hemma hos Petra och hade det trevligt. Vi kom hem runt klockan tolv och det dröjde inte länge förens vi låg och sov. Vi invigde min nya säng som är helt perfekt för oss två.
♥ Torsdag - Vi myste och tittade på den senaste Beck-filmen.
♥ Fredag - Vi hängde med mamma ner på stan på förmiddagen och älsklingen provade massa jeans. Han hittade till slut ett par som var riktigt snygga. Eftermiddagen tillbringade vi hos Jens för vi var barnvakt åt Alice. Vi gick en sväng och busade med henne. Hon är så himla gullig för hon vill att Jalle ska vara med överallt men samtidigt så är hon blyg inför honom. På kvällen beställde vi pizza och min var inte alls god, tittade på Talang och myste.
♥ Lördag - Mysdag hemma med kortspel och grillning. Vi handlade en liten snabbis och älsklingen köpte två filmer som vi sedan såg på. Eller han såg på båda, jag sov genom den sista. Som vanligt. :)
♥ Söndag - Sista dagen som alltid känns lika sorglig. Vi åkte till Ulvåsa och tittade på möbler (mamma och pappa skulle köpa två solstolar). Jag köpte mig ett litet lejon som jag inte kunde slita mig ifrån. Jag är löjlig när det gäller sånt, jag vet. Älsklingen mådde illa på vägen hem men det blev bättre när vi åkte till Hätte och köpte varsinn glass. När min kärlek skulle åka hem vid 19:29 så var tåget försenat till 19:55. Skönt men samtidigt så blir man ju orolig. Det blev en del krångel men som tur var så stannade x2000 i Älmhult, fast de inte skulle det egentligen, så älsklingen kom ända hem.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Svar: haha okej:) ska du lägga upp bilder på dom? så jag får se :) Det enda jag har hunnit med idag är att varit ute på idrottsdag, är helt seg och slut och trött.. och ska plugga gärnet i matte nu, men tror inte jag kommer orka så värst mycket xD

2008-05-05 @ 17:40:53
URL: http://shadyblonde.blogg.se
Postat av: Fanny

Hah förlåt, ser lite konstigt ut.. Är bara foundation, råkade ta lite mycket. Bara för att jag inte vill ha så röda läppar.. (:

2008-05-05 @ 18:02:11
URL: http://kallaspinglan.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback