HELGEN MED ÄLSKLINGEN

Helgen har varit helt underbar som alltid! Men ändå lite speciell för vi hade ju inte setts på 3 långa veckor. När jag kom fram i fredags så hämtade älsklingen mig och vi gick hem till honom. Efter en stund gick vi till Amigos och köpte varsin pizza. De har verkligen de godaste pizzorna som finns! Resten av kvälimage825len myste vi bara och kollade på Talang. I går så vaknade vi tidigt för vi skulle åka till Tosselilla (en mindre variant av Skara Sommarland). Vi åkte först till Lidl och handlade lite och sen hem till Sara och Daniel för de skulle också följa med. Det tog ungefär en timme att köra dit så det gick ganska så fort. Väl framme så gjorde vi inte så mycket utan vi gick mest runt och kollade på allt, åt och hade det mysigt. Vi var jättesugna på att bada men samtidigt inte så vi bestämde att vi ska åka dit själva någon gång och bada då istället. När vi skulle hem så gick det inte lika fort som det gjorde att komma dit för vi åkte till Simrishamn och runt lite överallt i Skåne och letade efter ett rökeri som var öppet, men vi hittade inget så efter något som kändes som väldigt lång tid kom vi tillbaka till Sara och Daniel. Jag tycker i och för sig att det var mysigt att åka runt så, men det blev lite jobbigt för baken och så var vi trötta och ville mest hem för att bara få ligga och slappna av. Vi stannade hos Sara och Daniel en stund och fika lite och kelade med djuren och barnen. Deras minsta som ska heta Gusten hade verkligen vuxit sen jag såg honom sist. Riktigt söt liten filur!
Vi kom hem ungefär vid 21:00 och tittade då på ESC. Visst kul att höra alla låtarna men Sverige har ju aldrig någon chans att vinna för alla de där andra länderna som röstar på varandra. Tråkigt är det!

Idag så gick jag och älsklingen till IKEA och åt. Jag köpte även 6 vinglas som endast kostade 9 kr! Lika bra att köpa på sig lite sånt så vi har sen om ett år då det vankas flytt. :) När vi kom hem igen så njöt vi bara av den sista tiden tillsammans och jag packade ihop mina saker. När vi skulle gå till stationen så hittade jag inte min mobil och jag fick panik och började stortjuta. Vi letade överallt och jag rotade genom mina väskor men hittade den ingenstans. Så när vi letat en stund sa Jalle att jag skulle känna i väskan en sista gång och så låg den där! Himla tur. Så vid klockan tre åkte jag hem. Jobbigt att jag måste åka så tidigt men det finns inget annat bra tåg tyvärr.

Nästa gång som vi ses blir när älsklingen kommer hit den 5/6. Längtar massor dit!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; aha! . Jo det är jätte roligt med lite nya saker ju ;) .
*hur har helgen flytit på ?* ;)

2008-05-25 @ 20:51:56

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback