GULLIGA TANJA

image864

Tidigare så har jag bloggat om att Tanja kanske skulle köpa ett halsband åt mig från H&M. Idag när hon var i Malmö så gjorde hon det och jag ska få det av henne. Så himla gulligt! Tusen tack sötnos! ♥

Förresten så övningskörde jag lite innan idag och det känns bara bättre och bättre. Jag känner inte längre någon stress när jag kommer i närheten av många andra bilar, som jag gjorde i början, så det känns jättebra och jag tycker att jag för det mesta har en väldigt lugn och sansad körning. Förhoppningsvis så blir det mer imorn! :)

Kommentarer
Postat av: Tanja

Det tyckte jag också, fast jag hittade inte så mycket smycken, eller utöver halsbandet inget, och det tyckte jag var skit trist! Fast man har kanske inte så mycket armband på stranden eller så för den brännan blir ju inte snygg men iaf, :P Egentligen inte jag heller, men jag ska försöka i alla fall, haha. Ja men vad smart, då kan du ju använda den som det! Jag vill faktiskt också ha en vippig kjol men jag har inte hittat någon jag tycker är snygg än faktiskt, och det blir ju precis som man vill ha det om man syr det själv! :D

Ja toppen, du är sötare Anna! :) Kram!

2008-05-31 @ 08:39:54
URL: http://imbobbybrown.blogspot.com/
Postat av: Ida Frank

Jag har ingen aning. . .
kan du inte adda min msn [email protected] så kan vi snacka där?

Är inne senare ikväll.

Kram Ida!

2008-05-31 @ 09:33:12
URL: http://ifrank.blogg.se
Postat av: ida

jag är inne nu, kom in om du kan.
kram ida

2008-05-31 @ 18:26:15
URL: http://ifrank.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback