EN FRAMTIDSDRÖM

image795
Om något år kommer denna tatuering att pryda min kropp tillägnad min Sebastian. Jag älskar textstilen och meningen betyder så himla mycket för mig. Det är så mycket som jag vill uttrycka för han gör mig stark. Han gör mig till den jag är.

Nu ska jag nog faktiskt ta och hälsa på min säng. Känner inte för att göra något speciellt och det vore skönt att sova lite för jag börjar bli trött.

I morgon händer det mycket för min del. Träning, besök på Hamnfestivalen tillsammans med Petra och födelsedagsfirande för en bekant står på schemat. Så jag beshöver min skönhetssömn för att orka hålla humöret uppe hela dagen. Saknaden efter Sebastian har en tendens att dra det nedåt. I morgon ska jag också visa er dagens outfit och så har jag jättefina inredningsbilder som jag bara vill publicera nu på direkten. Men ni får vänta!

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till i tävlingen och ha en trevlig lördag.
Jättefin blogg btw.

2008-05-17 @ 11:37:19
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: LIFE BY Marielle

hoppas du haft en underbar dag :-)

2008-05-17 @ 19:56:44
URL: http://mariellem.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback