DE PERFEKTA JEANSEN

image712

Jag har verkligen letat efter ett par jeans som inte ger en extra valkar och som man kan gå i utan att de åker ner. Nu har jag hittat dem. Jag följde med Pernilla till JC för hon skulle byta lite kläder, bland annat dessa byxor. Så när jag kände på dem och märkte att de var jättemjuka så ville jag med testa dem, och de är helt perfekta! Jag hittade även en jacka från Crocker som var sänkt till halva priset! Det är precis en sån lite längre som jag har letat efter. Jag hängde undan dem så länge men de ska bli mina. Bäst att prata några ord med mamma först. 800 kr kommer de gå på, men bara jackan skulle egentligen ha kostat så mycket. Det är fel årstid att köpa en jacka nu, men det är ju nu som man får passa på om man inte vill betala fullt pris.

Jag har inga beräknade utgifter nu mer denna månad, och det dröjer nästan två månader innan jag åker till älsklingen nästa gång, så då hinner jag få mer pengar innan dess. Jag har dessutom skickat ut ett sms till mina syskon i hopp om att de har något arbete som jag kan göra för en slant. När pappa kommer hem ska jag dessutom fråga om jag kan klippa gräset.

Jag som egentligen skulle spara mina pengar...

Kommentarer
Postat av: Josefin

cheep monday är snygga :) Vet inte om jag lyckades skicka iväg mitt meddelande! men kjolarna var iaf snygga :)

2008-05-06 @ 17:21:24
URL: http://shadyblonde.blogg.se
Postat av: LIFE BY Marielle

de va fina!

2008-05-06 @ 21:21:39
URL: http://mariellem.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback