HELGEN HAR VARIT UNDERBAR

Vill bara börja med att säga att det är kul att ni har tittat in på min blogg under helgen fast det varit total bloggtorka. Men det ska bli ändring på det nu! :)

Helgen med älsklingen har som vanligt varit helt underbar. VI myste mest i fredags när han kom och kollade på Let´s Dance. I lördags gick vi en sväng till stan och tittade även in hos min syster, mysig dag. Självklart tittade vi på Melodifestivalen med och det blev som jag hoppades på, att Charlotte vann! Riktigt bra. Idag har min bror Jens och hans lilla familj varit här, annars så har vi mest myst och tagit hand om varandra jag och Jalle. Otroligt mysig pojkvän har jag. Den bästa.

Ska snart publicera lite fler inlägg med min outfit som jag haft i princip hela helgen. Störtskön!
:)

Kommentarer
Postat av: Tanja

Okej okej synd att du inte visste, jag var också inne på deras hemsida och tyckte det var skumt att det inte stod, men jag har som tur en affär nära som ligger i Malmö (Y) så får väl bli att åka dit någon dag :)

2008-03-16 @ 22:13:51

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback