STUDENT I ESKILSTUNA

Helgen med älsklingen har verkligen varit underbar, underbar, underbar och åter igen underbar. När han kom i torsdags så åkte vi hem och myste bara inne hela kvällen. Vi tänkte gå en promenad men det blev inte av. Tidigt i fredags åkte vi till Eskilstuna och hem till min moster Gun där vi lämnade våra saker och bytte om lite snabbt för klockan ett skulle vi vara på torget och se när min kusin Martin tog studenten. Vi gav honom blommor och var trevliga, sen gick vi ett gäng och åt pizza och efter det åkte vi hem till min kusin Jenny och var där en stund. Bara för att Martin och hans familj skulle hinna hem och fixa till studentfesten. Efter någon timma åkte vi i alla fall hem till dem ute på landet och där blev vi bjudna på god mat och jag och älsklingen tog en väldigt romantisk promenad som jag aldrig kommer glömma.Vi kom hem ganska så sent och var verkligen sjukt trötta så vi slocknade nästan på direkten.

Igår åkte vi ut till Tuna Park och shoppade lite. Det blev ett linne från H&M och en vanlig svart långärmad tröja från Gina Tricot. Det är så himla mysigt att gå runt i affärer med älsklingen. Vi delade på en pizza (pizza två dagar i rad känns ju sådär, men gott var det) och gick efter en stund hem till min moster Gun igen. På kvällen så grillade vi och hade det väldigt mysigt tillsammans med min andra moster Elisabet och hennes familj. När vi hade ätit låg vi inne och kollade på en film som heter Den gröna milen. Det är en av de bästa filmerna som jag har sett! Sorglig var den. :( Den höll på ända till halv ett så vi gjorde inte mycket mer på kvällen.

Vi hade tänkt åka hem tidigt idag, men vi var så trötta så vi sov längre än vad som var meningen. Framåt elva så kom vi i alla fall iväg hemåt och vi var hemma nästan exakt två. Vi åkte direkt hem till min bror Jens för jag hade inte träffat hans dotter Alice på nästan en månad. Hon hade blivit stor lilltjejen! Där var vi en timme ungefär och sen åkte vi hem till oss. Väl hemma duschade jag och älsklingen och så hann vi inte så mycket mer förens det var dags för honom att åka. Det är alltid hemsk och jobbigt när vi skiljs åt, men denna gången kändes det så onödigt för han har ju sommarlov nu. Han varr tvungen att åka hem bara för att han ska ha stadskörning i morgon.

Nu blev det massor med text, jag vet. Men det var i alla fall min helg!
Hoppas ni har haft det lika bra som jag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack! :D

2008-06-08 @ 22:41:27
URL: http://santapola.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback