TILL ÄLSKLING I MORGON

I morgon åker jag till min älskade och blir borta tills på tisdag då jag tar med mig honom hem. Ska bli supermysigt att åka tåg tillsammans! Vi reser ju alltid ensamma annars.
På söndag ska vi på Jalles systers barns dop och då ska jag även läsa en dikt för jag och Jalle ska bli gudföräldrar, eller faddrar som det numera heter. Jag är nervös men samtidigt så vet jag att jag kommer njuta av stunden och direkt när jag läst klart dikten så kommer jag vilja läsa den igen.

Eftersom att Jalle följer med mig hem så kommer jag troligen inte att blogga så mycket de närmsta veckorna. Det är synd att man inte kan programera inlägg! Men jag hoppas att ni förstår att jag vill ägna varje sekund åt honom. Hade jag datorn på mitt rum så vore det en annan sak, men nu har vi den två våningar upp.

Glad sommar säger jag till alla som har vägarna förbi!

Kommentarer
Postat av: sanna

kika in på min blogg & lämna en kommentar :D

2008-07-22 @ 23:07:24
URL: http://tanzanit.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback