IGÅR OCH IDAG

Det är otroligt vad tiden går fort ibland. Jag skrev ingenting i bloggen på hela dagen igår och nu har snart även denna dagen gått. Gårdagen spenderades på Torpön tillsammans med Petra och våra familjer, alltid lika mysigt! Jag badade också för första gången i år men jag kan inte precis påstå att det var varmt i vattnet. Synd det för annars älskar jag att ligga i och simma länge!


Idag har jag varit hos min bror Jens och övningskört en hel del. Vi åkte även förbi Agneta och gjorde lite ärenden på stan. Nu har jag en lång lista med saker som jag måste göra här hemma innan jag åker i morgon. När jag kommer hem igen så är älsklingen med mig. Vet inte hur länge han kommer stanna men förhoppningsvis blir det runt 2-2,5 vecka! Det finns risk för att det inte blir så mycket bloggande då så jag får väl se till att fixa lite inlägg nu innan!



Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback